Produktbild
Frances Brassington

Principles of Marketing

Buch

PRINCIPLES OF MARKETINGFourth EditionFrances Brassington and Stephen Pettitt  Principles of Marketing is the indispensable introduction to marketing. It explains all the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. Extensively revised and updated, this fourth edition continues to provide a fresh and topical introduction from a truly European perspective.  Principles of Marketing now offers an unrivalled media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and much more!  With this new edition, ther… Mehr

CHF 83.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pettitt, Stephen
  • ISBN: 978-0-273-69559-2
  • EAN: 9780273695592
  • Produktnummer: 23429399
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 1296 S.
  • Masse: H26.5 cm x B19.5 cm x D4.6 cm 2'318 g
  • Auflage: 4. A.
  • Gewicht: 2318

7 weitere Werke von Frances Brassington:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.