Produktbild
Philip Kotler

Principles of Marketing PDF eBook

Ebook (PDF Format)

Principles of Marketing is the highly successful European adaptation of Kotler and Armstrong, one of the world's leading and most authoritative marketing textbooks. The text takes a practical and managerial approach to marketing. It is rich in topical examples and applications that show the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisations objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace. Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab. MyMarketingLab Join over 11 million students benefiting from Pearson MyLabs.This title can be supported… Mehr

CHF 68.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Armstrong, Gary / Piercy, Nigel / Harris, Lloyd C.
  • ISBN: 978-0-273-74315-6
  • EAN: 9780273743156
  • Produktnummer: 36396616
  • Verlag: Pearson ITP
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 6. Auflage

100 weitere Werke von Philip Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.