Pricing and the Sales Force
CHF 180.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Liozu, Stephan (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-138-79187-9
- EAN: 9781138791879
- Produktnummer: 20227161
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 218 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 590 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 590
Über den Autor
Andreas Hinterhuber is a Partner of Hinterhuber & Partners (www.hinterhuber.com). He is also a Visiting Professor at USI Lugano, Switzerland and was acting chair and head of the Department of International Management at Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, Germany. Stephan M. Liozu is Assistant Professor of Management and Strategy at Chatham University, USA. He is also the founder of Value Innoruption Advisors (www.valueinnoruption.com), a consulting boutique specializing in the design and execution of value, pricing, and innovation strategies.
18 weitere Werke von Andreas (Hrsg.) Hinterhuber:
Bewertungen
Anmelden