Produktbild
Christian (Hrsg.) Hoffmann

Pragmatics of Social Media

Buch

This handbook provides a comprehensive overview of the pragmatics of social media, i.e. of digitally mediated and Internet-based platforms which are interactively used to share and edit self- and other-generated textual and audio-visual messages. Its five parts offer state-of-the-art reviews and critical evaluations in the light of on-going developments: Part I The Nature of Social Media sets up the conceptual groundwork as it explores key concept such as social media, participation, privacy/publicness. Part II Social Media Platforms focuses on the pragmatics of single platforms such as YouTube, Facebook. Part III Social Media and Discourse c… Mehr

CHF 309.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bublitz, Wolfram (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-043969-4
  • EAN: 9783110439694
  • Produktnummer: 23889639
  • Verlag: De Gruyter Mouton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 724 S.
  • Masse: H24.4 cm x B17.2 cm x D4.5 cm 1'336 g
  • Reihenbandnummer: 11
  • Gewicht: 1336

Über den Autor


Christian R. Hoffmann,and Wolfram Bublitz, Augsburg, Germany.

12 weitere Werke von Christian (Hrsg.) Hoffmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.