Produktbild
Al Ries

Positioning: The Battle for Your Mind, 20th Anniversary Edition

Buch

Ries and Trout taught me everything I know about branding, marketing, and product management. When I had the idea of creating a very large thematic community on the Web, I first thought of Positioning....--David Bohnett, Chairman and Founder of GeoCitiesA handsome edition of the original 1981 text, this 20th Anniversary Edition makes available to business and marketing professionals--including tens of thousands of Ries and Trout groupies, worldwide--the work that forever changed the way marketing strategy is done. This new edition features commentary from the authors that offers fresh insight into why positioning a product in a prospective cu… Mehr

CHF 38.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Trout, Jack
  • ISBN: 978-0-07-135916-0
  • EAN: 9780071359160
  • Produktnummer: 3762750
  • Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H21.2 cm x B19.5 cm x D2.6 cm 536 g
  • Auflage: 3 ed
  • Gewicht: 536
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Al Ries (Roswell, GA) is Chairman of Ries & Ries, Focusing Consultants.

76 weitere Werke von Al Ries:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.