Produktbild
Henry (Hrsg.) Jenkins

Popular Culture and the Civic Imagination

Case Studies of Creative Social Change

Buch

How popular culture is engaged by activists to effect emancipatory political change One cannot change the world unless one can imagine what a better world might look like. Civic imagination is the capacity to conceptualize alternatives to current cultural, social, political, or economic conditions; it also requires the ability to see oneself as a civic agent capable of making change, as a participant in a larger democratic culture. Popular Culture and the Civic Imagination represents a call for greater clarity about what we're fighting for—not just what we're fighting against. Across more than thirty examples from social movements around the… Mehr

CHF 43.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Peters-Lazaro, Gabriel (Hrsg.) / Shresthova, Sangita (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4798-6950-3
  • EAN: 9781479869503
  • Produktnummer: 30768016
  • Verlag: New York University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H15.1 cm x B23.0 cm x D1.9 cm 568 g
  • Abbildungen: 21 black and white illustrations
  • Gewicht: 568
  • Sonstiges: Professional & Vocational

11 weitere Werke von Henry (Hrsg.) Jenkins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.