Popular Culture, Globalization and Japan
Explores the 'Japanessness' of Japanese popular culture by focusing on the intersection of globalization and popular cultural products associated with Japan. This book is useful for for those working in Japanese studies, cultural studies, and international relations.
CHF 196.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Sakamoto, Rumi (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-36898-8
- EAN: 9780415368988
- Produktnummer: 23244929
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 226 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 600 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 600
11 weitere Werke von Matthew (Hrsg.) Allen:
Bewertungen
Anmelden