Produktbild
Michele (Hrsg.) Micheletti

Politics, Products, and Markets

Exploring Political Consumerism Past and Present

Buch

Political consumerism means that the politics is a product; as such, it can the marketed to consumers (voters). Individuals and institutions use the market to develop political issues, create a sense of responsibility, control uncertainty, and encourage people to solve common problems on the basis of attitudes and values. These may concern issues of personal and family well-being as well as ethical or political assessments of favorable and unfavorable business and government practices. Political consumerism is thus reflected in a complex social and normative context that we call politics.

CHF 60.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Follesdal, Andreas (Hrsg.) / Stolle, Dietlind (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4128-0552-0
  • EAN: 9781412805520
  • Produktnummer: 19385398
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 338 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 530 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 530

1 weiteres Werk von Michele (Hrsg.) Micheletti:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.