Janet Johnson
Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns
Candidates' Use of New Media
Buch
Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns explores how social media influenced presidential campaign rhetoric. The author discusses media use in American presidential campaigns as well as social media campaigns for Barack Obama, Mitt Romney, Hillary Clinton, and Donald Trump. This book addresses how presidential candidates adapted their rhetorical performances for newspapers, radios, television, and the Internet. Scholars of rhetoric and political communication will find this book particularly useful.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4985-4083-4
- EAN: 9781498540834
- Produktnummer: 34619136
- Verlag: Lexington Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 226 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.6 cm 487 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 487
42 weitere Werke von Janet Johnson:
Candidates' Use of New Media
Ebook (EPUB Format)
CHF 114.15
Candidates' Use of New Media
Ebook (PDF Format)
CHF 56.75
Candidates' Use of New Media
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.75
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.