Produktbild
Janet Johnson

Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns

Candidates' Use of New Media

Buch

Political Rhetoric, Social Media, and American Presidential Campaigns explores how social media influenced presidential campaign rhetoric. The author discusses media use in American presidential campaigns as well as social media campaigns for Barack Obama, Mitt Romney, Hillary Clinton, and Donald Trump. This book addresses how presidential candidates adapted their rhetorical performances for newspapers, radios, television, and the Internet. Scholars of rhetoric and political communication will find this book particularly useful.

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4985-4083-4
  • EAN: 9781498540834
  • Produktnummer: 34619136
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 226 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.6 cm 487 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 487

42 weitere Werke von Janet Johnson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.