Political Parties and the Internet
Net Gain?
Can the Internet help to re-engage the public in politics? How are political parties using the Internet as a communication tool? Has politics changed in the information age? This book provides an assessment of how political parties are adapting to the rise of new information and communication technologies and what the consequences will be. It includes case studies of the US, the UK, Australia, Korea, Mexico, France, Romania and the Mediterranean region.
CHF 209.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Nixon, P. G. (Hrsg.) / Ward, S. J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-28273-4
- EAN: 9780415282734
- Produktnummer: 23412082
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 264 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 544 g
- Gewicht: 544
- Sonstiges: Undergraduate
3 weitere Werke von R. K. (Hrsg.) Gibson:
Bewertungen
Anmelden