Produktbild
Wojciech Cwalina

Political Marketing

Theoretical and Strategic Foundations

Buch

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Falkowski, Andrzej / Newman, Bruce I.
  • ISBN: 978-0-7656-2291-4
  • EAN: 9780765622914
  • Produktnummer: 20652999
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 810 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 810

Über den Autor


Wojciech Cwalina is a professor in the Department of Marketing Psychology at the Warsaw School of Social Sciences and Humanities in Poland. Andrzej Falkowski is a professor of psychology and marketing and the head of the Department of Marketing Psychology at the Warsaw School of Social Sciences and Humanities in Poland. Bruce I. Newman is currently a professor of marketing at DePaul University. He was a visiting scholar at the Institute of Government at the University of California-Berkeley (2001-2002); in the Department of Political Science.

6 weitere Werke von Wojciech Cwalina:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.