Produktbild
Carsten (Hrsg.) Reinemann

Political Communication

Buch

This volume gives on overview on key theories and findings of political communication research. It provides review articles by renowned international authors on various aspects of (I) the foundations of political communication, (II) different situations, (III) the part played by political actors, (IV) mass media and journalism, (V) features of media messages, (VI) the role played by citizens and (VII) various kinds of effects on citizens.

CHF 226.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-11-023816-7
  • EAN: 9783110238167
  • Produktnummer: 24050029
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 660 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.5 cm x D4.1 cm 1'281 g
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1281

Über den Autor


Carsten Reinemann, University of Munich, Germany. Munich, Germany.

11 weitere Werke von Carsten (Hrsg.) Reinemann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.