Produktbild
Christopher (Hrsg.) Pich

Political Branding

More Than Parties, Leaders and Policies

Buch

CHF 195.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Newman, Bruce I. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-49227-4
  • EAN: 9780367492274
  • Produktnummer: 34304668
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 210 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.

Über den Autor


Christopher Pich is senior lecturer in Marketing at Nottingham Business School, Nottingham Trent University, UK. Christopher is the Managing Editor for Europe of the Journal of Political Marketing and continues to publish articles in the Journal of Business Research, European Journal of Marketing, International Journal of Market Research and Journal of Politics and Policy. He focuses on topics such as political brand identity, image, reputation and co-branding in international settings.Bruce I. Newman is Editor-in-Chief of the Journal of Political Marketing and author of several books and articles on political marketing, voter choice behavior and political strategy, including The Marketing of the President and most recently Brand (Kendall-Hunt Publishing, 2018).

2 weitere Werke von Christopher (Hrsg.) Pich:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.