Produktbild
Christina (Hrsg.) Holtz-Bacha

Political Advertising in the 2014 European Parliament Elections

Buch

This timely publication offers a fresh scholarly assessment of political advertising across the EU, as well as an insight into differing political and regulatory systems related to political advertising in the individual member states. With a detailed focus on the images and communication styles that characterised the 2014 European Parliament election campaign, this edited collection evaluates political advertising across the EU using empirical data to compare and contrast styles and approaches in different members. This work allows the authors to offer an important evaluation of the similarities and differences in the posters and broadcasts… Mehr

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Novelli, Edoardo (Hrsg.) / Rafter, Kevin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-349-84901-7
  • EAN: 9781349849017
  • Produktnummer: 29992744
  • Verlag: Palgrave Macmillan UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.3 cm 336 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 336

Über den Autor


Christina Holtz-Bacha is Professor of Communication at Friedrich-Alexander Universität Erlangen-Nürnberg, Germany. Edoardo Novelli is Associate Professor at the University of Roma Tre, Italy.Kevin Rafter is Professor of Political Communication at Dublin City University, Ireland.

54 weitere Werke von Christina (Hrsg.) Holtz-Bacha:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.