Produktbild
Yu-li (Hrsg.) Liu

Policy and Marketing Strategies for Digital Media

Buch

CHF 60.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Picard, Robert G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-30594-6
  • EAN: 9781138305946
  • Produktnummer: 23292589
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 453 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 453

Über den Autor


Yu-li Liu is Professor of the Department of Radio and TV at National Chengchi University in Taiwan. She has published numerous books, including Multi-channel TV and Audience, Cable TV Management and Programming Strategy, Cable TV Programming and Policy in China, and Radio and TV, Telecommunications.Robert G. Picard is Director of Research at the Reuters Institute, Department of Politics and International Relations, University of Oxford. He is the author and editor of 27 books and an academic expert on media economics and management and government communications policies.

3 weitere Werke von Yu-li (Hrsg.) Liu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.