Produktbild
Rui Augusto da (Hrsg.) Costa

Planning and Managing the Experience Economy in Tourism

Buch

Tourism is facing a new paradigm that has been brought on by the introduction of experiences in the development, management, and promotion of tourism. Associating experiences to tourism destination and products allows tourists to relate to their vacations differently and helps to fuel a destination's competitiveness and compliance with new needs and motivations that are being driven by the tourists. When properly design, managed, and developed, tourism experiences can contribute to the destination's overall sustainability by maximining tourism's positive impacts and fostering their spillover to local communities. Planning and Managing the Exp… Mehr

CHF 229.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Brandao, Filipa (Hrsg.) / Breda, Zelia (Hrsg.) / Costa, Carlos (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-79988-776-8
  • EAN: 9781799887768
  • Produktnummer: 37544796
  • Verlag: IGI Global
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 315 S.
  • Masse: H28.4 cm x B43.0 cm x D2.9 cm 1'102 g
  • Gewicht: 1102
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.