Produktbild
Juliet (Hrsg.) Floyd

Philosophy of Emerging Media: Understanding, Appreciation, Application

Buch

This volume develops, broadens and sparks future philosophical discussion of emerging media and their ways of shaping and reshaping the habitus within which everyday lives are to be understood.

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Katz, James E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-026075-0
  • EAN: 9780190260750
  • Produktnummer: 22182302
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.5 cm x D3.0 cm 544 g
  • Gewicht: 544

Über den Autor


Juliet Floyd is Professor of Philosophy, Boston University. She is the author of many articles on the history of eighteenth and twentieth century philosophy of mathematics, logic, and aesthetics and co-editor of Future Pasts: The Analytic Tradition in Twentieth Century Philosophy (Oxford, 2001) and Philosophical Explorations of the Legacy of Alan Turing: Turing 100 (Springer, forthcoming).James E. Katz is the Feld Professor of Emerging Media Studies at Boston University. Co-author of numerous books, including The Social Media President: Barack Obama and The Politics of Citizen Engagement, he also holds two patents. Prior to coming to Boston University in 2012, he was the Board of Governors Professor of Communication at Rutgers University.

7 weitere Werke von Juliet (Hrsg.) Floyd:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.