Persuasive Technology
16th International Conference, PERSUASIVE 2021, Virtual Event, April 12-14, 2021, Proceedings
This book constitutes the refereed post-conference proceedings of the 16th International Conference on Persuasive Technology, PERSUASIVE 2021, held as a virtual event, in April 2021.The 17 full papers presented in this book together with 8 short papers were carefully reviewed and selected from 67 submissions. The papers are grouped in topical sections as follows: persuasive affective technology; digital marketing, ecommerce, etourism and smart ecosystems; and persuasion and education.
CHF 78.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Lugrin, Birgit (Hrsg.) / Charles, Fred (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-79460-6
- EAN: 9783030794606
- Produktnummer: 36917820
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 330 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 25'217 KB
- Auflage: 1st ed. 2021
- Reihenbandnummer: 12684
5 weitere Werke von Raian (Hrsg.) Ali:
Bewertungen
Anmelden