Persuasive Technology
16th International Conference, PERSUASIVE 2021, Virtual Event, April 12-14, 2021, Proceedings
This book constitutes the refereed post-conference proceedings of the 16th International Conference on Persuasive Technology, PERSUASIVE 2021, held as a virtual event, in April 2021.The 17 full papers presented in this book together with 8 short papers were carefully reviewed and selected from 67 submissions. The papers are grouped in topical sections as follows: persuasive affective technology; digital marketing, ecommerce, etourism and smart ecosystems; and persuasion and education.
CHF 95.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Charles, Fred (Hrsg.) / Lugrin, Birgit (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-79459-0
- EAN: 9783030794590
- Produktnummer: 36820789
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 344 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 522 g
- Auflage: 1st ed. 2021
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 522
5 weitere Werke von Raian (Hrsg.) Ali:
Bewertungen
Anmelden