Persuasive Communication and Drug Abuse Prevention
The history of drug abuse prevention campaigns suggests limitations in producing measurable changes in behaviour. In this book, the editors bring together some of the most successful drug abuse prevention researchers in the country to address use and effects of both mass media and interpersonal strategies.
CHF 60.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Sypher, Howard E. (Hrsg.) / Bukoski, William J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-51624-2
- EAN: 9780415516242
- Produktnummer: 23356713
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 372 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 454 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 454
7 weitere Werke von Lewis (Hrsg.) Donohew:
Bewertungen
Anmelden