Perspectives on School Algebra
This book confronts the issue of how young people can find a way into the world of algebra. It represents multiple perspectives which include an analysis of situations in which algebra is an efficient problem-solving tool, the use of computer-based technologies, and a consideration of the historical evolution of algebra. The book emphasizes the situated nature of algebraic activity as opposed to being concerned with identifying students' conceptions in isolation from problem-solving activity.
CHF 200.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Rojano, Teresa (Hrsg.) / Bell, Alan (Hrsg.) / Lins, Romulo (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-306-47223-7
- EAN: 9780306472237
- Produktnummer: 37169763
- Verlag: Springer Netherlands
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 278 S.
- Plattform: PDF
- Auflage: 2001
- Reihenbandnummer: 22
6 weitere Werke von Rosamund (Hrsg.) Sutherland:
Bewertungen
Anmelden