Produktbild
Nuno (Hrsg.) Martins

Perspectives on Design and Digital Communication II

Research, Innovations and Best Practices

Buch

This book gathers new empirical findings fostering advances in the areas of digital and communication design, web, multimedia and motion design, graphic design, branding, and related ones. It includes original contributions by authoritative authors based on the best papers presented at the 4th International Conference on Digital Design and Communication, Digicom 2020, together with some invited chapters written by leading international researchers. They report on innovative design strategies supporting communication in a global, digital world, and addressing, at the same time, key individual and societal needs. This book is intended to offer… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Moreira Da Silva, Fernando (Hrsg.) / Brandão, Daniel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-75869-1
  • EAN: 9783030758691
  • Produktnummer: 39026072
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.4 cm 698 g
  • Auflage: 1st ed. 2021
  • Abbildungen: Paperback
  • Reihenbandnummer: 14
  • Gewicht: 698

15 weitere Werke von Nuno (Hrsg.) Martins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.