Peer Relationships in Classroom Management
Evidence and Interventions for Teaching
Peer Relationships in Classroom Management offers pragmatic, empirically validated guidance to teachers in training on issues pertaining to students' interpersonal relationships.
CHF 60.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-367-70946-4
- EAN: 9780367709464
- Produktnummer: 38073859
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 250 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 480 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 480
Über den Autor
Martin H. Jones is Associate Professor of Educational Psychology in the Department of Individual, Family, & Community Education at the University of New Mexico, USA.
12 weitere Werke von Martin H. (Hrsg.) Jones:
Bewertungen
Anmelden