Produktbild
Power, Thomas J. (University of Pennsylvania, USA)

Pediatric School Psychology

Conceptualization, Applications, and Strategies for Leadership Development

Buch

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bradley-Klug, Kathy L. (University of South Florida, USA)
  • ISBN: 978-0-415-87109-9
  • EAN: 9780415871099
  • Produktnummer: 23261977
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 522 g
  • Abbildungen: CD to be produced by Cycle Software and incorporated into the books, stuck on the inside cover by printer.; 4 Line drawings, black and white; 3 Halftones, black and white; 15 Tables, black and white
  • Gewicht: 522
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

Über den Autor


Thomas J. Power, PhD, is Professor of School Psychology in Pediatrics, Psychiatry, and Education at University of Pennsylvania and Chief Psychologist in the Department of Child and Adolescent Psychiatry and Behavioral Sciences at The Children's Hospital of Philadelphia. Kathy L. Bradley-Klug, PhD, is Associate Professor of School Psychology and Associate Chair of the Department of Psychological and Social Foundations in the College of Education at the University of South Florida.

1 weiteres Werk von Power, Thomas J. (University of Pennsylvania, USA):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.