Produktbild
C. J. Patrick (Hrsg.) Nolan

Pathways to Institutional Improvement with Information Technology in Educational Management

IFIP TC3/WG3.7 Fourth International Working Conference on Information Technology in Educational Management July 27-31, 2000, Auckland, New Zealand

Ebook (PDF Format)

New Zealand schools have experienced unprecedented change during the lastdecade. Radicalrestructuringoftheframeworksforbothcurriculumand qualificationsfollowedamovementtowards self-managementin 1989. The curriculum framework, consisting of seven essential learning areas, has been progressively introduced with completionnotexpecteduntil 2002. Thenew Qualifications Framework, based on unit standards, was launched in 1994. The introduction of unit standards signalled an emphatic movement towards the use of internal assessment for awarding qualifications at the seniorsecondaryschoollevel. Eachcoursehadunitstandardsdefined,which described the outc… Mehr

CHF 241.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Fung, A. (Hrsg.) / Brown, Margaret (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-306-47006-6
  • EAN: 9780306470066
  • Produktnummer: 37267270
  • Verlag: Springer US
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 174 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 2001
  • Reihenbandnummer: 71

2 weitere Werke von C. J. Patrick (Hrsg.) Nolan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.