Produktbild
Stefano (Hrsg.) Padulosi

Orphan Crops for Sustainable Food and Nutrition Security

Promoting Neglected and Underutilized Species

Ebook (PDF Format)

Orphan Crops for Sustainable Food and Nutrition Security discusses the issues, challenges, needs and opportunities related to the promotion of orphan crops, known also as neglected and underutilized species (NUS). The book is structured into six parts, covering the following themes: introduction to NUS, approaches, methods and tools for the use enhancement of NUS, integrated conservation and use of minor millets, nutritional and food security roles of minor millets, stakeholders and global champions, and, building an enabling environment. Presenting a number of case studies at the regional and country levels, the chapters cover different but… Mehr

CHF 49.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: King, E. D. Israel Oliver (Hrsg.) / Hunter, Danny (Hrsg.) / Swaminathan, M. S. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-045036-1
  • EAN: 9781000450361
  • Produktnummer: 37465779
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 470 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 86 schwarz-weiße Abbildungen, 74 schwarz-weiße Fotos, 12 schwarz-weiße Zeichnungen, 25 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Stefano Padulosi is a Senior Scientist at the Alliance of Bioversity International and CIAT, Via di San Dominico, 1, 00153, Rome, Italy.E.D. Israel Oliver King is Principal Scientist at the M.S. Swaminathan Research Foundation, Chennai, India.Danny Hunter is a Senior Scientist at the Alliance of Bioversity International and CIAT, Via di San Dominico, 1, 00153, Rome, Italy.M.S. Swaminathan is the Founder of the M.S. Swaminathan Research Foundation, Chennai, India.

3 weitere Werke von Stefano (Hrsg.) Padulosi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.