Produktbild
Veland (Hrsg.) Ramadani

Organizational Mindset of Entrepreneurship

Exploring the Co-Creation Pathways of Structural Change and Innovation

Buch

This book focuses on how to promote innovation and an entrepreneurial mindset within organizations in the context of structural changes. It highlights the importance of internal marketing of innovation and ideas among employees, of creating collaborative spaces, and of company leaders promoting collaboration. The key aspect in all contributions gathered here is to understand the co-creation paths of structural change and innovation, and how they contribute to competitive advantage. The respective chapters address topics such as intrapreneurship, organizational mindset, creating an entrepreneurial orientation, strategic leadership, and interna… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Palalic, Ramo (Hrsg.) / Caputo, Andrea (Hrsg.) / Krueger, Norris (Hrsg.) / Dana, Léo-Paul (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-36953-8
  • EAN: 9783030369538
  • Produktnummer: 35843606
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 252 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.3 cm 388 g
  • Auflage: 1st ed. 2020
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 388

Über den Autor


125744840

39 weitere Werke von Veland (Hrsg.) Ramadani:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.