Organizational Mindset of Entrepreneurship
Exploring the Co-Creation Pathways of Structural Change and Innovation
This book focuses on how to promote innovation and an entrepreneurial mindset within organizations in the context of structural changes. It highlights the importance of internal marketing of innovation and ideas among employees, of creating collaborative spaces, and of company leaders promoting collaboration. The key aspect in all contributions gathered here is to understand the co-creation paths of structural change and innovation, and how they contribute to competitive advantage. The respective chapters address topics such as intrapreneurship, organizational mindset, creating an entrepreneurial orientation, strategic leadership, and interna…
Mehr
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Dana, Léo-Paul (Hrsg.) / Krueger, Norris (Hrsg.) / Palalic, Ramo (Hrsg.) / Ramadani, Veland (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-36950-7
- EAN: 9783030369507
- Produktnummer: 33607024
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 252 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.9 cm 547 g
- Auflage: 1st ed. 2020
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 547
Über den Autor
106594746
8 weitere Werke von Andrea (Hrsg.) Caputo:
Bewertungen
Anmelden