Produktbild
Karen (Hrsg.) Littleton

Orchestrating Inquiry Learning

Buch

This text addresses the key challenge of how to resource and support processes of inquiry learning within and beyond the classroom. It argues that technological support, when coupled with appropriate design of activities and management of the learning environment, can enable inquiry learning experiences that are engaging.

CHF 60.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Scanlon, Eileen (Hrsg.) / Sharples, Mike (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-60113-9
  • EAN: 9780415601139
  • Produktnummer: 19360594
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 228 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 440 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 440

Über den Autor


Karen Littleton is Professor of Psychology in Education at The Open University, UK, where she directs the interdisciplinary Centre for Research in Education and Educational Technology. She is the editor of the International Journal of Educational Research and the editor-in-chief for Routledge's Psychology in Education book series. Eileen Scanlon is Professor and Associate Director within the Institute of Educational Technology at The Open University, UK. Mike Sharples was at the time of writing Professor of Learning Sciences at The University of Nottingham, UK, and is now Professor of Educational Technology at The Open University, UK.

17 weitere Werke von Karen (Hrsg.) Littleton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.