Optimal Bundling
Marketing Strategies for Improving Economic Performance
Scientific knowledge and practical advice are combined in this book. Leading scientists present their latest research results in the area of product and price bundling, with respect to optimization as well as to behavioral bundling approaches. In addition the reader will learn how to implement bundling strategies and how to set up a bundling concept. He will find a thorough explanation of the value that bundling has for improving a company`s profit and sales.
CHF 189.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2022
Produktdetails
Weitere Autoren: Herrmann, Andreas (Hrsg.) / Wuebker, Georg (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-662-09119-7
- EAN: 9783662091197
- Produktnummer: 38240871
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 299 S.
- Plattform: PDF
- Auflage: 1999
2 weitere Werke von Ralph (Hrsg.) Fuerderer:
Bewertungen
Anmelden