Online Consumer Psychology
Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World
Addresses many of the issues created by the Internet and goes beyond the topic of advertising and the web to include topics such as customization, site design, word of mouth processes, and the study of consumer decision making while online.
CHF 220.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Machleit, Karen A. (Hrsg.) / Yalch, Richard (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-5154-0
- EAN: 9780805851540
- Produktnummer: 23102611
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 574 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 1'220 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 1220
9 weitere Werke von Curtis P. (Hrsg.) Haugtvedt:
Bewertungen
Anmelden