Produktbild
Tony Brown

New Teacher Identity and Regulative Government

The Discursive Formation of Primary Mathematics Teacher Education

Buch

This book offers a unique theoretical perspective deploying contemporary psychoanalytical and post-structuralist theory in an easy accessible style. It links issues in education research, with a particular emphasis on mathematics, to broader social concerns and theorising.This volume documents in real time the implementation of a major government numeracy programme and its receipt by trainee and new teachers. It shows how such managerialist policies cast teachers as civil servants through de-professionalising the conception of their role. The book provides an easy and accessible commentary utilising contemporary theory to describe how such te… Mehr

CHF 103.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McNamara, Olwen
  • ISBN: 978-0-387-23971-2
  • EAN: 9780387239712
  • Produktnummer: 1447206
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H24.5 cm x B16.3 cm x D2.3 cm 475 g
  • Gewicht: 475

82 weitere Werke von Tony Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.