Produktbild
Wendy Hui (Hrsg.) Kyong Chun

New Media, Old Media

A History and Theory Reader

Buch

This comprehensive anthology of original and classic essays explores the tensions of old and new in digital culture. Leading international media scholars and cultural theorists interrogate new media like the Internet, digital video, and MP3s against the backdrop of earlier media such as television, film, photography, and print.

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Keenan, Thomas (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-94224-9
  • EAN: 9780415942249
  • Produktnummer: 23083517
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 432 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D2.2 cm 754 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 754

Über den Autor


Wendy Hui Kyong Chun is Assistant Professor of Modern Culture and Media at Brown University.Thomas W.Keenan is Associate Professor of Comparative Literature and Director of the Human Rights Project at Bard College. He is author of Fables of Responsibility: Aberrations andPredicaments in Ethics and Politics, and coeditor of Paulde Man's Wartime Journalism, 1939-1943 and Responses: OnPaul de Man's Wartime Journalism.

1 weiteres Werk von Wendy Hui (Hrsg.) Kyong Chun:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.