Produktbild
Thomas J. (Hrsg.) Johnson

New Media, Campaigning and the 2008 Facebook Election

Buch

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Perlmutter, David D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-67393-8
  • EAN: 9780415673938
  • Produktnummer: 23328963
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 144 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 430 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 430

Über den Autor


Thomas J. Johnson is the Amon G. Carter, Jr. Centennial Professor in the School of Journalism at the University of Texas at Austin, USA. He has studied the role of new media in the presidential election since 1992 and has authored more than 50 articles and book chapters, primarily in the area of political communication. Previous publications include International Media Communication in a Global Age (2009).David D. Perlmutter is Director of the School of Journalism and Mass Communication and a Professor and Starch Faculty Fellow at The University of Iowa, USA. He is the author or editor of seven books on political communication including Blogwars: The New Political Battleground (2008). He has also written several dozen research articles for academic journals as well as more than 200 essays for US and international newspapers and magazines.

4 weitere Werke von Thomas J. (Hrsg.) Johnson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.