New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships
A Multi-Perspective Approach
New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships provides readers with advanced original insights on trust antecedents, processes and consequences within the B2B marketing context and offers practical tools alongside suggestions for future research.
CHF 109.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Raies, Dr Karine (Hrsg.) / Woodside, Professor Arch G. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-83867-063-4
- EAN: 9781838670634
- Produktnummer: 30375049
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 184 S.
- Masse: H15.9 cm x B23.7 cm x D1.8 cm 384 g
- Gewicht: 384
- Sonstiges: Professional & Vocational
Bewertungen
Anmelden