Produktbild
Wei He

Networked Public

Social Media and Social Change in Contemporary China

Buch

This book coins the term Networked Public to describe the active social actors in new media ecology. The author argues that, in today's network society, Networked Public Communication is different than, yet has similarities with, mass communication and interpersonal communication. As such it is the emergent paradigm for research. The book reviews the historical, technological and social context for the rising of Networked Public, analyzes its constituents and characteristics, and discusses the categories and features of social media in China. By analyzing abundant cases from recent years, the book provides answers to the key questions at micr… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-662-56902-3
  • EAN: 9783662569023
  • Produktnummer: 31952378
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 308 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 662 g
  • Auflage: Nachdr.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 662
  • Sonstiges: Research

50 weitere Werke von Wei He:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.