Produktbild
Elizabeth (Hrsg.) Poole

Muslims and the News Media

Buch

Set in both British and international contexts, this text is designed as a comprehensive and critical textbook which clearly establishes the links between context, content, production and audiences. Looking closely at a wide range of journalistic genres the authors examine the influence of Muslims in the processes of news production, and the ways in which audiences, both Muslim and non-Muslim, consume this media. The book brings together different perspectives to provide insights into the representation--and misrepresentation--of Islam and Muslims today.

CHF 35.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Richardson, John E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84511-172-4
  • EAN: 9781845111724
  • Produktnummer: 22876048
  • Verlag: Bloomsbury Publishing PLC
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H21.5 cm x B13.8 cm x D2.0 cm 292 g
  • Auflage: annotated ed
  • Abbildungen: Illustrations
  • Gewicht: 292
  • Sonstiges: Undergraduate

2 weitere Werke von Elizabeth (Hrsg.) Poole:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.