Musical Communication
Music is a powerful form of communication. It provides a means by which people can share emotions, intentions, and meaning. This new addition to the music psychology list brings together leading researchers to examine how music can be used to communicate and the biological, cognitive, social, and cultural processes which underlie such communication. It will be valuable for all those involved in music cognition, music education, and communication studies.
CHF 193.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Macdonald, Raymond (Hrsg.) / Hargreaves, David (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-852935-4
- EAN: 9780198529354
- Produktnummer: 22669933
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 452 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.5 cm 807 g
- Auflage: New
- Gewicht: 807
9 weitere Werke von Dorothy (Hrsg.) Miell:
Bewertungen
Anmelden