Produktbild
James (Hrsg.) Deaville

Music in Television

Channels of Listening

Buch

This is a collection of essays examining television's production of meaning through music in terms of historical contexts, institutional frameworks, broadcast practices, technologies, and aesthetics.

CHF 140.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-88135-7
  • EAN: 9780415881357
  • Produktnummer: 23143440
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 630 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 630

Über den Autor


James Deaville is a Professor in the School for Studies in Art and Culture: Music, at Carleton University, Ottawa, Canada. His interest in television music focuses on how music has played a role in the reporting of news, and has published articles on news music used for 9/11 and for the war in Iraq.

5 weitere Werke von James (Hrsg.) Deaville:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.