Music, Space and Place
Popular Music and Cultural Identity
Examines the urban and rural spaces in which music is experienced, produced and consumed. Important discourses are explored concerning national culture and identity, as well as how identity is constructed through the exchanges that occur between displaced peoples of the world's many diasporas.
CHF 56.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Bennett, Andy (Hrsg.) / Hawkins, Stan (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7546-5574-9
- EAN: 9780754655749
- Produktnummer: 20937706
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 238 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 440 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 440
8 weitere Werke von Sheila (Hrsg.) Whiteley:
Bewertungen
Anmelden