Multimedia and Regional Economic Restructuring
Since the explosion of multimedia, the creation and promotion of multimedia clusters has become a target for regional development strategies across the globe. This work offers the first inter-regional comparison of the multimedia industry. Analysing thirteen American, European and Asian regions, leading academics examine factors which drive the emergence of multimedia clusters and processes by which they are formed,
CHF 240.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Fuchs, Gerhard (Hrsg.) / Wolf, Hans-Georg (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-19857-8
- EAN: 9780415198578
- Produktnummer: 1786170
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 444 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 980 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 980
4 weitere Werke von Hans-Joachim (Hrsg.) Braczyk:
Bewertungen
Anmelden