Produktbild
Huan Liu

Multichannel Retailing

A Review and Research Agenda

Buch

Multichannel Retailing: A Review and Research Agenda presents an overview of and draws conclusions from extant studies related to multichannel retailing. Academic interest in this topic has increased dramatically, with a large number of new articles being published on this topic as retailers have adopted additional new channels and new channel technologies with unique characteristics, which has further increased the complexity of multichannel retailing. Thus, an updated understanding of how retailers and consumers influence and interact with each other in multichannel retail contexts is required. The authors focus on the following questions:… Mehr

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Verhoef, Peter C. / Lobschat, Lara
  • ISBN: 978-1-68083-494-9
  • EAN: 9781680834949
  • Produktnummer: 29602280
  • Verlag: now publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 92 S.
  • Masse: H15.6 cm x B23.4 cm x D0.4 cm 162 g
  • Gewicht: 162
  • Sonstiges: Professional & Vocational

45 weitere Werke von Huan Liu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.