Motherhoods, Markets and Consumption
The Making of Mothers in Contemporary Western Cultures
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hogg, Margaret (Hrsg.) / Maclaran, Pauline (Hrsg.) / Martens, Lydia (Hrsg.) / Stevens, Lorna (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-138-20610-6
- EAN: 9781138206106
- Produktnummer: 20466094
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 280 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 453 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 453
Über den Autor
Stephanie O'Donohoe is Professor of Advertising and Consumer Culture at the University of Edinburgh, UKMargaret Hogg is Fulgoni Professor of Consumer Behaviour and Marketing at Lancaster University Management School , UKPauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UKLydia Martens is Senior Lecturer in Sociology at Keele University, UKLorna Stevens is Senior Lecturer in Marketing at the University of the West of Scotland, UK
3 weitere Werke von Stephanie (Hrsg.) O'Donohoe:
Bewertungen
Anmelden