Gerard (Hrsg.) Goggin
Mobile Phone Cultures
Buch
Explores the cultural and media dimensions of mobile phones around the world. This book discusses how mobiles have been imagined through advertising and social representations - tracing the scripting and shaping of the technology through gender, sexuality, religion, communication style. It also provides a guide to convergent mobile phone culture.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-42530-8
- EAN: 9780415425308
- Produktnummer: 23373663
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 204 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 540 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 540
Über den Autor
Dr Gerard Goggin is an ARC Research Fellow in the Department of Media and Communications, University of Sydney, studying mobile phone culture. He has published widely on new media and culture, and his books include Internationalizing Internet Studies (2007), Cell Phone Culture (2006), Virtual Nation: The Internet in Australia (2004), and Digital Disability (2003). Gerard is editor of Media International Australia.
44 weitere Werke von Gerard (Hrsg.) Goggin:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.