Produktbild
Michael (Hrsg.) White

Metaphor and Mills

Figurative Language in Business and Economics

Buch

While the role of metaphor in economics and business has produced multiple research articles, no comprehensive book-length study has yet appeared. The present book is a timely attempt to fill this gap, giving a global coverage of the role of metaphor in business and economics. It spans time (from Classical Greece to the current business network meeting-room), space (from Europe through the Americas to Asia), cultures and languages (from continental European languages, Brazilian Portuguese to Chinese). The theoretical grounding of the book is the Conceptual Theory of Metaphor taken in a dynamic sense as evolving with on-going research. The th… Mehr

CHF 166.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Herrera-Soler, Honesto (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-027296-3
  • EAN: 9783110272963
  • Produktnummer: 24241017
  • Verlag: De Gruyter Mouton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 340 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D2.4 cm 662 g
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 662

Über den Autor


Honesto Herrera-Soler and Michael White, Universidad Complutense, Madrid, Spain.

10 weitere Werke von Michael (Hrsg.) White:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.