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Jeremy (Hrsg.) Schulz

Mediated Millennials

Buch

Sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology Section of the American Sociological Association (CITAMS), Millennials and Media brings together case studies from across the globe to provide a timely examination of Generation Y's media practices.

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Weitere Autoren: Robinson, Laura (Hrsg.) / Khilnani, Aneka (Hrsg.) / Baldwin, John (Hrsg.) / Pait, Heloisa (Hrsg.) / Williams, Apryl A. (Hrsg.) / Davis, Jenny (Hrsg.) / Ignatow, Gabe (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-83909-078-3
  • EAN: 9781839090783
  • Produktnummer: 32692512
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H23.2 cm x B16.1 cm x D1.8 cm 484 g
  • Gewicht: 484
  • Sonstiges: Professional & Vocational

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