Mediated Millennials
Sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology Section of the American Sociological Association (CITAMS), Millennials and Media brings together case studies from across the globe to provide a timely examination of Generation Y's media practices.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Robinson, Laura (Hrsg.) / Khilnani, Aneka (Hrsg.) / Baldwin, John (Hrsg.) / Pait, Heloisa (Hrsg.) / Williams, Apryl A. (Hrsg.) / Davis, Jenny (Hrsg.) / Ignatow, Gabe (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-83909-078-3
- EAN: 9781839090783
- Produktnummer: 32692512
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 248 S.
- Masse: H23.2 cm x B16.1 cm x D1.8 cm 484 g
- Gewicht: 484
- Sonstiges: Professional & Vocational
6 weitere Werke von Jeremy (Hrsg.) Schulz:
Bewertungen
Anmelden