Produktbild
Ron Scollon

Mediated Discourse as Social Interaction

A Study of News Discourse

Buch

Mediated Discourse as Social Interaction makes an explicit link between media studies and social interactionalist discursive research where previously the two fields of study have been treated as separate disciplines. This text presents an integrated theory illustrated by ample concrete examples, bringing together the latest research in these two fields. It offers a critique to the sender-receiver model implicit in media studies, and argues for an analysis of media discourse as social interaction, on the one hand among journalists and newsmakers as a community of practice, and among readers and viewers as a spectating community of practice on… Mehr

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-582-32725-2
  • EAN: 9780582327252
  • Produktnummer: 23294399
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 330 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.8 cm x D2.0 cm 453 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 453

Über den Autor


The late Ron Scollonwas a Professor in the Department of English, City University of Hong Kong.

22 weitere Werke von Ron Scollon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.