Produktbild
Stephanie Hemelryk (Hrsg.) Donald

Media in China

Consumption, Content and Crisis

Buch

This book is about a new kind of revolution in China - a revolution in which rapidly commercializing media industries confront slow-changing power relations between political, social and economic spheres.

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Keane, Michael (Hrsg.) / Hong, Yin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7007-1614-2
  • EAN: 9780700716142
  • Produktnummer: 1736150
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 630 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 630

Über den Autor


Stephanie Hemelryk Donald is Senior lecturer in Media and communications at the University of Melbourne. Research interests include children and the media in China, film cultures and visual politics in the Asian region. Michael Keane is Research Fellow at the Creative Industries Research and Applications Centre at Queensland (CIRAC) University of Technology. His PhD. dissertation (1999) discussed policy and Chinese domestic television drama development in the 1990s. Research interests are media governance, and television format trade and creative industry developments in East Asia. Yin Hong is Professor in the Department of Communication, Tsinghua University, Beijing, China.

16 weitere Werke von Stephanie Hemelryk (Hrsg.) Donald:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.