Media and Religion
The Global View
This volume considers the mediation of religion in the context of global relations of power, culture, and communication. It takes a nuanced, historical view of emergent religions and their mediation in various forms. The wide range of chapters provides valuable insight into particular contexts while also offering connections to other cases and contexts. Together, they form a kind of snapshot of religious evolution in the media age.
CHF 134.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V215:
Noch nicht erschienen, Juni 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: Echchaibi, Nabil (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-049986-5
- EAN: 9783110499865
- Produktnummer: 27099643
- Verlag: Gruyter, Walter de GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 250 S.
- Masse: H23.0 cm x B15.5 cm
- Abbildungen: 20 col. ill.
- Reihenbandnummer: 74
Über den Autor
Stewart M. Hoover and Nabil Echchaibi, University of Colorado, Boulder, CO, U.S.A.
9 weitere Werke von Stewart M. (Hrsg.) Hoover:
Bewertungen
Anmelden