Produktbild
Apryl (Hrsg.) Williams

Media and Power in International Contexts

Perspectives on Agency and Identity

Buch

Media and Power is sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology (CITAMS). This volume contributes phenomenological and epistemic knowledge of the intersection of media and various forms of power, addressing the relationships between media and gender, race, ethnicity, and national identity.

CHF 109.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Tsuria, Ruth (Hrsg.) / Robinson, Laura (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78769-456-9
  • EAN: 9781787694569
  • Produktnummer: 28040702
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H23.9 cm x B16.1 cm x D1.6 cm 404 g
  • Gewicht: 404
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Apryl (Hrsg.) Williams:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.