Media and Power in International Contexts
Perspectives on Agency and Identity
Media and Power is sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology (CITAMS). This volume contributes phenomenological and epistemic knowledge of the intersection of media and various forms of power, addressing the relationships between media and gender, race, ethnicity, and national identity.
CHF 109.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Tsuria, Ruth (Hrsg.) / Robinson, Laura (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78769-456-9
- EAN: 9781787694569
- Produktnummer: 28040702
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 192 S.
- Masse: H23.9 cm x B16.1 cm x D1.6 cm 404 g
- Gewicht: 404
- Sonstiges: Professional & Vocational
1 weiteres Werk von Apryl (Hrsg.) Williams:
Bewertungen
Anmelden